cropped-WhatsApp_Image_2023-06-12_at_11.13.12__1_-removebg-preview.png

Politica de retur  VENUS BCL MOB CLASS S.R.L

In cazul in care doriti sa anulati o comanda sau sa va retrageti din contract inainte ca produsele sa fie efectiv livrate, va rugam sa contactati VENUS BCL MOB CLASS S.R.L la numarul de telefon 0735 868 796 sau la adresa de email achizitii.venus@yahoo.com

 

Potrivit legislatiei din Romania, articolul 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor.

 

Termenii si conditiile de returnare a produselor

 

Daca doriti sa va retrageti din Contract dupa ce produsele v-au fost livrate, trebuie sa solicitati in scris acest fapt, trimițând un email la venus.achizitii@yahoo.com conform indicatiilor si sa specificati in mod clar ce produse doriti sa returnati, dar nu mai tarziu de 14 zile de la primirea lor. Email-urile trimise dupa acesta perioada nu sunt valabile. Un operator VENUS BCL MOB CLASS S.R.L va va contacta pentru a stabilii detaliile legate de returnarea produselor in termen de 3 zile lucratoare din momentul inregistarii.

 

Produsele trebuie returnate in starea de produs nou si insotite de toate accesoriile aferente , documentele originale , in ambalajul lor original. In cazul in care lipsesc elemente ale produsului , feronerie , coltare de protectie sau bunurile nu au fost ambalate in acelasi mod in care au fost expediate , vanzatorul poate refuza returul produsului .

 

Va recomandam ca pe perioada de 14 zile in care va puteti exercita dreptul de retragere din contract , sa nu aruncati ambalajul original , documentele ce insotesc produsul , folia sau elementele de protectie ale elementelor de mobila.

 

Va aducem la cunostiinta ca in calitate de consumator sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora . Totodata va aducem la cunostiinta ca produsul returnat trebuie sa indeplineasca conditiile pentru a putea fi repus in vanzare ca si produs nou , fiind esentiala prezenta ambalajului original si a elementelor de siguranta si protectie a produsului precum si a documentelor ce insotesc acest produs .

 

VENUS BCL MOB CLASS S.R.L nu suporta costul transportului in cazul returului de produse , urmand ca acesta sa fie suportat de consumator.

Dupa trimiterea email-ului veți primii un formular de retur ce trebuie completat si atasat la coletul care urmeaza sa fie trimis.

Completarea formularului este esentiala pentru ca atat Consumatorul cat si Vanzatorul sa fie exonerati de raspundere pe durata transportului de produse .

In momentul receptionarii produselor se vor face poze coletelor trimise ca si retur si urmeaza a se semna predare -primirea cu transportatorul , a formularului de retur atasat coletelor . Lipsa formularului impiedica realizarea procedurii de retur .

 

Va aducem la cunostiinta ca in cazul, in care produsul la momentul in care se va verifica returul , prezinta deteriorari ca urmare a transportului , a montajului , prezinta zgarieturi , pete , este murdar , are elemente lipsa inclusiv elemente de protectie , feronerie lipsa sau orice alte neconformitati care impiedica vanzarea acestuia ca si produs nou , da dreptul Vanzatorului de a refuza returul produsului , urmand ca in aces caz produsul sa fie pus la dispozitia consumatorului si returnat acestuia.

Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate dupa specificatiile si instructiunile cumparatorului , produsele ce sunt parte a unui ansamblu si nu pot fi , prin natura acestora , separate de celelalte elemente componente si orice produse ce apar ca fiind executate la comanda.

 

Produsele confecționate conform instrucțiunilor clientului /produsele configurate special nu pot fi returnate.

 

Din motive de igienă, produsele textile destinate folosirii personale intime (inclusiv dar fără limitare la saltele, prosoape, lenjerii de pat, halate, perne) și care au fost desigilate vor fi considerate purtate /utilizate, și nu pot fi returnate și /sau înlocuite decât pentru lipsă de conformitate.

 

Sesizarile trebuie semnalate in maxim 5 zile lucratoare de la primirea produsului.

 

In email trebuie sa includeți:

-Numar comanda

-Numar Factura

-Data Factura

-Nume Client

-Adresa de Livrare

-Adresa de email

-Telefon

-Poza frontala repere

-Poza verso repere

-Poza cu schita de montaj si reperul incercuit (inainte de a incarca poza cu schita de montaj, clientul sa incercuiasca pe schita , reperul care este avariat)

-Alte observatii